Page 1 Page 1 Фігура_2_копія Фігура_3_копія Фігура_4_копія Page 1 Copy 3 PBS-logo-footer Group 28 Created with Sketch. Page 1 Page 1 Fill 1 Fill 1 Page 1 Page 1 Page 1 Combined Shape Fill 1 Fill 1 Page 1 Group Page 1 Fill 1 Rectangle 14 Rectangle 14 Copy Page 1 Page 1 Page 1 icons complete-icon location Page 1 Page 1 Copy 4 1StatusIcon 1StatusIcon 1StatusIcon Combined Shape Created with Sketch.

ТОВ «ПБС» - лідер дорожнього будівництва, ремонту та утримання доріг в Україні. Компанія працює за новітніми технологіями, використовує інноваційні підходи до роботи та найсучаснішу техніку. 

«ПБС» – перша фірма в Україні, яка не лише почала працювати за сучасною технологією холодного ресайклінгу, а й за власною ініціативою з 2015 року дає на виконані роботи десятирічну гарантію. Дороги, які ремонтує «ПБС» стають зразком технологічності та рекордно швидких темпів виконання.

Компанія «ПБС» заснована у 2004 році. Місцем випробувань та експериментів став туристичний комплекс «Буковель», де застосовувались сучасні підходи до будівництва інфраструктурних об’єктів. Тепер цей досвід поширюється на всю Україну.

«ПБС» щороку виграє десятки тендерів на ремонт, будівництво доріг і мостів. Якість, довговічність і низька ціна – з «ПБС» це реально.
 

Технології

«Для того, щоб в Україні були сучасні дороги, треба зробити дві речі: звернутись за досвідом в Європу і зламати корупційні схеми списання коштів на латання дірок» - так вважають фахівці «ПБС» і дотримуються цього правила. 

Висококваліфіковані працівники компанії є постійними учасниками кращих світових виставок найсучаснішого дорожнього обладнання та матеріалів. Налагоджена тісна співпраця з закордонними спеціалістами. «ПБС» працює лише за тими технологіями, які добре показали себе у світі. 

Сучасна техніка дозволяє виконувати ремонт в рази швидше. Робота  «ПБС» доведена до автоматизму. Такі сучасні машини рідко де є в інших українських дорожніх фірмах. 

Технології, за якими працює «ПБС» в рази підвищують довговічність дорожнього одягу, бо використовуються модифіковані бітуми та спеціальні асфальтобетонні суміші, які стійкі до перепадів температур та вологи, як наслідок – не утворюється ям, тріщин, колійності.

При будівництві нових доріг та мостів використовується спеціальне сучасне армування. А експлуатаційне утримання проводиться по-європейськи. 

Досвід

Досвід здобули під час розбудови гірськолижного курорту «Буковель». Тут навчились працювати в агресивних гірських умовах, де ґрунт підмивають підземні води і часто є зсуви. Люті морози та дощове літо змушували випробовувати не лише техніку, а й різні інноваційні підходи до будівництва доріг і мостів у гірських зонах. Зараз фахівці «ПБС» впевнені – збудовані і відремонтовані дороги за технологіями фірми збережуться в доброму стані щонайменше 10 років. 

Успіх та ефективну роботу ТОВ «ПБС» забезпечують висококваліфіковані спеціалісти, які мають великий досвід роботи у кращих українських та європейських дорожніх компаніях. Працівники постійно розвиваються у дорожній сфері, вивчаючи інноваційні підходи у будівництві. 

ІННОВАЦІЇ

«ПБС» здійснила справжню революцію в будівництві доріг в Україні: першою в державі надала гарантійний термін експлуатації відремонтованих доріг на 10 років. До цього українські фірми давали гарантію лише на 2-3 роки. 

Вперше в державі фірмою «ПБС» застосовано технологію холодного ресайклінгу, яка значно здешевлює роботу і вражає міцнісними характеристиками. Цей метод тоді був абсолютно новим не лише в Україні, а й світі. Холодний ресайклінг передбачає повторне використання старого дорожнього покриття з додаванням в’яжучих матеріалів для відновлення властивостей. 

Компанія застосовує німецьку технологію вирівнювання каналізаційних люків. Монтаж нових чи підняття старих люків триває всього кілька хвилин. Сучасна пластикова шумова розмітка з люмінесцентним покриттям, освітлення на сонячних батареях, пристрої для примусового зниження швидкості європейського рівня та сучасне бар’єрне огородження – все це робить «ПБС». 

Компанія «ПБС» - першою в Україні довела, що навіть в найсильніші кількаденні безперервні снігопади дороги можуть бути ідеально чистими від снігу та безпечними для проїзду – для обробки доріг застосовується зволожена сіль. Цю технологію досі не використовували в Україні, а найновіша німецька техніка дозволяє виміряти дозування солі до грама і з точністю до сантиметра.