Page 1 Page 1 Фігура_2_копія Фігура_3_копія Фігура_4_копія Page 1 Copy 3 PBS-logo-footer Group 28 Created with Sketch. Page 1 Page 1 Fill 1 Fill 1 Page 1 Page 1 Page 1 Combined Shape Fill 1 Fill 1 Page 1 Group Page 1 Fill 1 Rectangle 14 Rectangle 14 Copy Page 1 Page 1 Page 1 icons complete-icon location Page 1 Page 1 Copy 4 1StatusIcon 1StatusIcon 1StatusIcon Combined Shape Created with Sketch.

21 серпня 2018 р.

Олександр Шевченко: Дорожня сфера у світі постійно розвивається

Фахівці дорожньої компанії ПБС продовжують підвищувати свій професійний рівень, вивчаючи європейський досвід. За сприяння Олександра Шевченка недавно вони повернулися з Німеччини, де брали участь у семінарі з виготовлення литих асфальтобетонних сумішей. Тісно співпрацюючи з провідною компанією «WIRTGEN GROUP», представники ТОВ ПБС відвідали кілька асфальтобетонних заводів «BENNINGHOVEN», де спеціалізуються на виготовленні будь-яких асфальтобетонних сумішей, у тому числі гусасфальтів.

«Світ не стоїть на місці. Дорожня сфера постійно вдосконалюється. Використання литих асфальтобетонів зараз вважається найсучаснішою технологією світу в покритті доріг та мостів. Із кожним днем значимість гусасфальтів у Європі зростає. Кращі українські дорожні фірми також повинні вивчати та впроваджувати новітні технології та йти в ногу з часом», - наголошує народний депутат України Олександр Шевченко.

Хочемо відзначити, що деякі асфальтобетони можна застосовувати навіть при -10°С. Їх укладають при температурі понад 200 градусів за Цельсієм. При їх виготовленні використовуються дороговартісні бітуми, у тому числі природний тринідатський бітум, який добувають із асфальтових американських озер.

«Рідкі асфальтобетони мають хороші гідроізоляційні властивості, не пропускають воду, не зношуються й є дуже пластичними. При укладанні не потребують котків й одразу приймають кінцеву форму. В основному їх використовують при асфальтуванні мостів», - розповідає учасник семінару, заступник директора ТОВ ПБС Михайло Литвинюк.

Литі асфальтобетони почали використовувати ще наприкінці 19 століття. Але через високу вартість їх виробництво довелось замінити більш доступними технологіями. В Україні є лише одна компанія, яка займається влаштуванням гусасфальтів на мостах. Але на сьогодні в нашій державі такі суміші практично не використовуються. Вартість литих асфальтобетонів щонайменше на 50% дорожча за ЩМА Та німецькі спеціалісти на прикладі майже півстолітніх доріг, які були влаштовані з використанням гусасфальту, переконують, що такі дороги не мають жодних дефектів.

Фірма ПБС планує вдосконалити технологію виробництва та влаштування литих асфальто-мінеральних сумішей і в майбутньому широко застосовувати їх на дорогах, мостах, паркінгах та ін. Про це повідомляє директор ТОВ ПБС Олексій Пастернак: «Місцем випробування світових інноваційних технологій був і залишається туристичний комплекс «Буковель». З кожним роком тут удосконалюється інфраструктура, досягаючи високого європейського рівня. Тому рідкі асфальтобетонні суміші в першу чергу будемо застосовувати тут. Рухатись є куди, адже гусасфальт можна використовувати навіть у вигляді плитки в офісах».

Найближчим часом представники ПБС знову поїдуть до Німеччини, щоб опанувати технологію укладання рідких асфальтобетонів.