Page 1 Page 1 Фігура_2_копія Фігура_3_копія Фігура_4_копія Page 1 Copy 3 PBS-logo-footer Group 28 Created with Sketch. Page 1 Page 1 Fill 1 Fill 1 Page 1 Page 1 Page 1 Combined Shape Fill 1 Fill 1 Page 1 Group Page 1 Fill 1 Rectangle 14 Rectangle 14 Copy Page 1 Page 1 Page 1 icons complete-icon location Page 1 Page 1 Copy 4 1StatusIcon 1StatusIcon 1StatusIcon Combined Shape Created with Sketch.

20 вересня 2018 р.

Масове будівництво бетонних доріг у Польщі – це фейк

Останнім часом в Україні шириться тенденція про доцільність будівництва бетонних доріг. Мовляв, бетонні дороги якісніші і довговічніші за асфальтові. Це не так, стверджує український парламентар Олександр Шевченко. У цьому він переконався, спілкуючись із представниками Міністерства інфраструктури і розвитку Польщі.

На сторінці ПБС свого часу виникла дискусія щодо бетонних доріг. Читачі офіційної сторінки, як приклад масового будівництва автошляхів з бетону наводили сусідню Польщу. Ця тема зацікавила народного депутата України Олександра Шевченка і він вирішив особисто перевірити чутки. Взявши участь в Економічному форумі у польському місті Криниця-Здруй претендент в кандидати на пост президента України мав нагоду поспілкуватися з державним секретарем Міністерства інфраструктури і розвитку Республіки Польщі. Артур Собонь розповів українському політику, що доріг з бетону у  Польщі дуже мало. Їх будівництво не є доцільним, адже це дорого і ненадійно.

«Асфальтові дороги значно надійніші, ніж бетонні. Зараз у Польщі траси з бетону не будуються. А якщо вони і є, - то дуже мало. І лише регіональні автошляхи», - розповів нардепу заступник міністра інвестицій і розвитку Польщі Артур Собонь.

Олександр Шевченко додає, що бетон руйнується від перепадів температур. А модифіковані асфальтобетони набагато стійкіші до змін клімату. Розумним рішенням є бетонна дорожня основа, яку застосовують при будівництві і ремонті доріг.

«Бетонних доріг не треба будувати, а треба будувати з підсиленням дорожньої основи. Коли буде якісна бетонна подушка, якісні асфальтобетонні суміші і гарантія на 10 років – тоді дороги в Україні будуть надійними та довговічними», - зазначив Олександр Шевченко.

Міністр інфраструктури України Володимир Омелян великі надії покладає на дорожній фонд. Саме завдяки коштам платників податків ремонтується левова частка українських доріг.

«Митний експеримент, який свого часу дав необхідний фінансовий ресурс для ремонту і будівництва доріг цього року пробуксовує. Тож основні надії ми покладаємо на дорожній фонд. Гроші не робляться деклараціями, гроші не робляться обіцянками, бо через ту роботу, яку робили протягом десятиліть тепер ми маємо зруйновані дороги. Зараз, в першу чергу, держава акумулює фінансовий ресурс за рахунок коштів платників податків, які платять за купівлю пального, і ці кошти в повному обсязі спрямуються виключно на дороги», - говорить міністр інфраструктури Володимир Омелян.