Page 1 Page 1 Фігура_2_копія Фігура_3_копія Фігура_4_копія Page 1 Copy 3 PBS-logo-footer Group 28 Created with Sketch. Page 1 Page 1 Fill 1 Fill 1 Page 1 Page 1 Page 1 Combined Shape Fill 1 Fill 1 Page 1 Group Page 1 Fill 1 Rectangle 14 Rectangle 14 Copy Page 1 Page 1 Page 1 icons complete-icon location Page 1 Page 1 Copy 4 1StatusIcon 1StatusIcon 1StatusIcon Combined Shape Created with Sketch.

08 листопада 2017 р.

Неспроможність Укрзалізниці забезпечити вагони для щебеню затримує темпи ремонту прикарпатських доріг

Ремонт прикарпатських доріг, які виконує ТОВ ПБС, затримується через недостатнє забезпечення необхідним щебенем.

На  день підприємству часто необхідно близько 150-200 вагонів, однак «Укрзалізниця» надає не більше 30.

Як повідомлялося раніше, фірма ПБС планувала відремонтувати дороги до настання холодів. Проте зіткнулися з перешкодою - систематичні перебої з постачанням матеріалів, які затримують темпи робіт. Зокрема мова про шлях, який веде до музею Степана Бандери у селі Старий Угринів, що у Калуському районі.

Тоді ж В. Омелян зазначив, що якби «Укрзалізниця» не підвела з вагонами, мали відкрити дорогу 14 жовтня, а також висловлював сподівання, що «більше УЗ не підведе». Попри відсутнє фінансування, надзвичайно складна ситуація склалася з поставкою щебеневої продукції.

«З серпня 2017 року ТОВ ПБС неодноразово зверталося з листами до керівництва «Укрзалізниці» з проханням про виділення щонайменше 200 вагонів щоденно. Крім того, Служба автомобільних доріг в Івано-Франківській області разом з Івано-Франківською облдержадміністрацією зверталась до керівництва «Укрзалізниці», Міністерства інфраструктури України та прем’єр-міністра України з аналогічним проханням. Проте, якщо в липні середня кількість вагонів для виконання програми для будівництва доріг становила 46 вагонів щоденно, то у серпні цей показник становив 38, а у вересні 29 вагонів щоденно. Крім того, існує також проблема з тепловозною тягою. Минулого року середній термін оборотності вагонів становив 2-3 дні на відповідних маршрутах, а цього року  термін оборотності на тих же маршрутах – 10-15 днів», - йшлося у коментарі підрядника.

Через проблематичну ситуацію із постачанням щебню продуктивність компанії, яка займається будівництвом не однієї дороги на Прикарпатті, почала знижуватись до 35-45%.

«Відповідно, зсуваються строки початку виконання робіт за новими договорами, в тому числі за договором на будівництво дороги С090608 Новиця-Середній Угринів», - пояснюють у ТОВ ПБС.

За даними підрядника, для ремонту дороги Новиця - Середній Угринів необхідно перевезти 29 300 тон вантажу або 425 вагонів.

Крім того, додають, є хронічна затримка з оплатою за виконанні ремонти доріг на Прикарпатті, ПБС досі не отримала близько 400 млн грн.
 

Інші новини