Page 1 Page 1 Фігура_2_копія Фігура_3_копія Фігура_4_копія Page 1 Copy 3 PBS-logo-footer Group 28 Created with Sketch. Page 1 Page 1 Fill 1 Fill 1 Page 1 Page 1 Page 1 Combined Shape Fill 1 Fill 1 Page 1 Group Page 1 Fill 1 Rectangle 14 Rectangle 14 Copy Page 1 Page 1 Page 1 icons complete-icon location Page 1 Page 1 Copy 4 1StatusIcon 1StatusIcon 1StatusIcon Combined Shape Created with Sketch.

30 березня 2018 р.

«Без глобальних виділень коштів ми не збудуємо якісних доріг» – Олександр Шевченко

В Івано-Франківську відбулося спільне виїзне засідання чотирьох комітетів Верховної Ради України, де парламентарі обговорили розвиток транспортної інфраструктури України. Депутати зауважили, що треба брати приклад з Євросоюзу і повинні робити все для розвитку нашого краю. Для цього слід не розпорошуватися, а концентруватися на головному, - тільки тоді вдасться отримати максимальний економічний ефект.

«Якщо двісті-триста чи, навіть п’ятсот мільйонів гривень буде виділено на Львівську, Івано-Франківську чи іншу область – це ніщо. Це сотні років розвитку. Тому що через 10 років дороги, які збудували за мінімум коштів, почнуть руйнуватись і їх потрібно буде знову і знову виправляти. Бо ми роздаємо невеликі кошти тим невеликим фірмам, які навіть не вміють робити дороги, а потім бідкаємося, чому дороги в нас знову погані. Без глобальних виділень коштів ми не збудуємо якісних доріг», - зазначив у своєму виступі народний депутат України Олександр Шевченко.

Присутній на засіданні голова Івано-Франківської ОДА Олег Гончарук навів приклад відремонтованої фірмою ПБС дороги Івано-Франківськ-Львів, яка, навіть через 4 роки, у чудовому стані. За його словами, коли в області починали ремонти доріг, було окреслено, що це - відповідальність за розвиток області, а не політичні підтексти.

«Вже чотири роки користуються дорогою Івано-Франківськ -Львів. Дорога в чудовому стані і недоліки, які виникають, швидко вирішуються за кошти фірми. В зимовий період на цій дорозі не було жодних заметів. Я хочу подякувати усім, хто долучився до цього будівництва», - сказав Гончарук.

Депутати зазначили, що в державі не буде великих будівельних організацій, якщо підприємства не матимуть гарантованих об’ємів робіт на найближчі 5-10 років. «Дайте можливість українцям стабільно отримувати гроші, хай з тою мінімальною, яка склалася зараз на ринку рентабельністю, але платіть вчасно і забезпечте людей об’ємами. Бо нема змісту ні компанії ПБС, ні «Автомагістралі» чи іншим фірмам відновлювати дороги і розвивати область, якщо нема жодної стабільності», - зазначили депутати.

Нардеп від Прикарпаття Олександр Шевченко підкреслив проблему доставки будівельних матеріалів, коли замість обіцяних 200 вагонів щебеню щодня, «Укрзалізниця» спроможна привезти лише 30-50 вагонів в день: «Я завжди дивувався: як може бути в державі відновлення доріг і стратегічні програми, коли не можна привезти щебінь в ту чи іншу точку. У нас сьогодні ринок перевезення щебеню монополізований «Укрзалізницею», яка не дає нам можливість зрушитись вперед. На сьогодні в країні нема жодного державного підприємства, яке є ефективним».

Присутні відзначили покращення у дорожній сфері за останні роки. І надалі продовжуватимуть працювати у цьому напрямі.