Page 1 Page 1 Фігура_2_копія Фігура_3_копія Фігура_4_копія Page 1 Copy 3 PBS-logo-footer Group 28 Created with Sketch. Page 1 Page 1 Fill 1 Fill 1 Page 1 Page 1 Page 1 Combined Shape Fill 1 Fill 1 Page 1 Group Page 1 Fill 1 Rectangle 14 Rectangle 14 Copy Page 1 Page 1 Page 1 icons complete-icon location Page 1 Page 1 Copy 4 1StatusIcon 1StatusIcon 1StatusIcon Combined Shape Created with Sketch.

10 грудня 2018 р.

Закарпаття. Починаємо земляні роботи на ділянці дороги Долина – Хуст

Буковельська дорожня компанія «ПБС» взялася за ремонт багатостраждальної дороги Р-21 Долина – Хуст у Закарпатській області. Від Торунського перевалу до села Сойми Міжгірського району проводяться земляні роботи.

«Проводимо вирубку чагарників, відновлення кюветів та чищення труб, щоб налагодити водовідведення. Почали працювати від села Верхній Бистрий», - повідомляють працівники «ПБС».

Дорогу Р-21 Долина – Хуст вважають чи не найгіршою в області. Через поганий стан дороги скасовано кілька автобусних маршрутів. Люди неодноразово виходили на акції протесту.
«Дуже важко й страшно жити в тому місці, куди не приїде швидка. Ми наче закриті у своєму селі. Поїхати до районного центру майже неможливо. Автобуси не їдуть, таксі відмовляються. Наші автомобілі постійно в ремонті – як не ходова, то диски», - скаржиться житель придорожнього села Богдан.

Ще в травні 2018 року компанія «ПБС» стала переможцем тендеру на ремонт цього автошляху. Згідно проекту буде відремонтовано 32 кілометри дороги в Закарпатській частині. Але коштів на ремонт покриття за весь цей період майже не виділено. З майже 600 мільйонів гривень на роботи перераховано лише 900 тисяч. 0,15% коштів вистачить тільки, щоб провести земляні роботи.

«На ремонт самого дорожнього покриття коштів немає. Але зволікати також не можна. Щоб не гаяти часу, ми вирішили провести хоча б підготовчі роботи, а вже з нового сезону, як тільки буде дофінансування з державного бюджету,  розпочнемо  ремонт проїжджої частини», - кажуть у керівництві ТОВ «ПБС».

Для ремонту дороги Долина – Хуст планують застосувати технологію холодного ресайклінгу,На влаштовану  бетонну основу буде покладено два шари асфальтобетону. Наразі найгіршим відрізком автошляху є ділянка, що пролягає через село Верхній Бистрий Міжгірського району.