Page 1 Page 1 Фігура_2_копія Фігура_3_копія Фігура_4_копія Page 1 Copy 3 PBS-logo-footer Group 28 Created with Sketch. Page 1 Page 1 Fill 1 Fill 1 Page 1 Page 1 Page 1 Combined Shape Fill 1 Fill 1 Page 1 Group Page 1 Fill 1 Rectangle 14 Rectangle 14 Copy Page 1 Page 1 Page 1 icons complete-icon location Page 1 Page 1 Copy 4 1StatusIcon 1StatusIcon 1StatusIcon Combined Shape Created with Sketch.

11 травня 2019 р.

Компанія «ПБС» облаштувала майданчик для габаритно-вагового контролю

У селі Голинь Калуського району на замовлення Служби автомобільних доріг в Івано-Франківській області облаштовано майданчик для габаритно-вагового контролю вантажівок. Дорожні будівельники фірми «ПБС» спорудили його при в’їзді у населений пункт, одразу біля естакади, за кошти із Держбюджету, передбачені на експлуатаційне утримання дороги Н-10 Стрий – Мамалига.

Ні для кого не секрет, що перевантажені фури руйнують дорожнє покриття і з цим треба боротися. В Україні норми для загальної ваги вантажівок значно перевищують норми, які встановлені в ЄС. Це і є основною причиною руйнування доріг.

«В Україні на дорогах державного значення заборонений рух транспорту, вагою понад 40 тонн. Для шляхів місцевого значення допускається вага, яка не перевищує 24 тонни. Якщо взяти до уваги європейські стандарти, то там двовісні фури не повинні перевищувати вагу 18 тонн, тривісні – 25 тонн, а чотиривісні – 32 тонни. Вага в 40 тонн допустима тільки для деяких комбінованих вантажівок з 4-6 осями», - зазначив начальник Івано-Франківської дільниці ТОВ «ПБС» Володимир Бигар.

Контроль над вагою вантажівок в Україні здійснює. У них є мобільні вагові комплекси, які дозволяють проводити зважування безпосередньо на дорозі.

«На дорогах державного значення Н-09 Мукачеве – Львів та Н-10 Стрий – Мамалига функціонує сім майданчиків для габаритно-вагового контролю. Найближчим часом з’явиться ще один у селі Тяпче Долинського району», - наголосив перший заступник Служби автомобільних доріг в Івано-Франківській області Любомир Семанів.