Page 1 Page 1 Фігура_2_копія Фігура_3_копія Фігура_4_копія Page 1 Copy 3 PBS-logo-footer Group 28 Created with Sketch. Page 1 Page 1 Fill 1 Fill 1 Page 1 Page 1 Page 1 Combined Shape Fill 1 Fill 1 Page 1 Group Page 1 Fill 1 Rectangle 14 Rectangle 14 Copy Page 1 Page 1 Page 1 icons complete-icon location Page 1 Page 1 Copy 4 1StatusIcon 1StatusIcon 1StatusIcon Combined Shape Created with Sketch.

11 квітня 2020 р.

Дорога до Усть-Путили заасфальтована

Десятиліттями горяни мріяли мати добротні, бодай, центральні дороги. Дочекалися! Приємно спостерігати, як ростуть мости в Розтоках. Легко й безпечно долати шлях від Вижниці до Путили. Паралельно добротний шлях із твердим покриттям ТОВ «Проектування Будівництво Сервіс» почало прокладати у напрямку від УстьПутили до Яблуниці.  

- У селі Шпетки триває поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 26141 на ділянці км 0+685 – км 1+900. Протяжність цього відрізку – 1 км 215 м. Замовником робіт є Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької ОДА. Вартість проєкту складає 14 млн. 415 тис. грн, - розповіла прес-секретар ТОВ «ПБС» Ліліана 
Хомишин.   

Ще у жовтні минулого року фірма розпочала підготовчі роботи. Будівельники розчистили кювети, прорізали чагарники, облаштували робочі майданчики. А вже цієї весни взялися за основну роботу.   

 - Фірма застосовує сучасні методи для підсилення дорожнього одягу. Що це означає? Спершу ми підготовляєм добротну основу, змішуючи щебінь, камінь, пісок, гравійний відсів. А вже зверху стелимо два шари асфальту.  Така дорога прослужить десятки років. До того ж фірма подбала про дренажні системи, щоб стічні води не руйнували полотно, - зауважив начальник Чернівецької дільниці ТОВ «ПБС» Олександр Ластівка. - Ширина оновленої проїзної частини асфальтобетонного покриття становить 7 м, а ширина узбіччя – 1,5 м.

Також проєкт передбачає влаштування автобусної зупинки, заїзної кишені, нового тротуару, нового перильного огородження й металевого бар’єрного огородження, дорожньої розмітки і встановлення дорожніх знаків.   На паралельному березі річки Черемош такі ж роботи ТОВ «ПБС» виконує у селі Барвінково вже на замовлення іванофранківчан. Поки що закритою залишається перспектива будівництва мосту між двома областями. Щоправда, бетонні опори під споруду були закладені понад десятиріччя тому.   

- Зауважу, що проєкт розглядає добудову мосту між Шпетками й Барвінково. Наразі тендерні процедури ніхто не проводив. Та ми надіємося, що кошти знайдуться, і проєкт буде успішно завершено, - пояснила Ліліана Хомишин.    

В. о. голови Усть-Путильської ОТГ Наталія Фрей зауважила, що неодноразово жителі села Шпетки скаржилися на жахливий стан дороги. Писали чимало листів-звернень у різні державні установи. Нарешті є результат.     

«Дорога має стратегічне значення для жителів обох областей, оскільки об’єднає туристичні принади гірських регіонів. Тепер матимемо зручний шлях на Верховину, звісно, якщо буде міст. Також пам’ятаємо про небезпечний відрізок дороги у Стебнях, де існує постійна загроза обвалу дорожньої смуги. Неодноразово виникала потреба перекриття руху в цьому напрямку задля безпеки населення і водіїв. Та якщо буде новий міст, буде зручний об’їзд – проблема зникне», - зауважила керівник громади.   

- Підкреслю, що міст через річку Черемош у центрі села Усть-Путила давно вичерпав пропускну спроможність, а термін експлуатації збіг понад два десятки років тому. Він служить населенню біля 30 років, маючи статус тимчасової переправи терміном не більше 5 років, - розповів Олександр Ластівка.