Page 1 Page 1 Фігура_2_копія Фігура_3_копія Фігура_4_копія Page 1 Copy 3 PBS-logo-footer Group 28 Created with Sketch. Page 1 Page 1 Fill 1 Fill 1 Page 1 Page 1 Page 1 Combined Shape Fill 1 Fill 1 Page 1 Group Page 1 Fill 1 Rectangle 14 Rectangle 14 Copy Page 1 Page 1 Page 1 icons complete-icon location Page 1 Page 1 Copy 4 1StatusIcon 1StatusIcon 1StatusIcon Combined Shape Created with Sketch.

27 червня 2015 р.

«ПБС» починає ремонтувати дорогу Івано-Франківськ – Львів

«Дорога Львів – Івано-Франківськ давно потребує ремонту і завдяки старанням львівських та івано-франківських депутатів і стараннями керівництва держави в особі президента та прем’єр-міністра, урядом було прийнято рішення збудувати якісну дорогу. Після реконструкції це буде дорога європейського рівня – рівна і безпечна. Кожна дорога, як і будинок, має мати фундамент, те що зараз відбувається, це будівництво фундаменту – основи дороги. Кожен франківець зможе залюбки їздити на каву до Львова і навпаки», – розповів кореспондентові народний депутат України Олександр Шевченко, оглядаючи ділянку дороги в Львівській області, на якій ведуться ремонтні роботи.

Дорога будується за технологією холодного ресайклінгу – це технологія перемішування щойно зрізаного старого покриття дороги з додаванням шару гранітного щебеню, цементу, води та в’яжучого матеріалу – бітумної емульсії, щоб підсилити міцність основи дороги, – цей шар основи буде мати 22 сантиметри, потім шар асфальтобетону дрібнозернистого і верхній шар щебенево-мастикового асфальтобетону, товщиною чотири сантиметри, який характеризується відмінним зчепленням з колесами і високою зносостійкістю. Така дорога має величезну міцність і гарантію 10 років.

«І шкода, що така технологія лише почала зараз застосовуватись в Україні. Підсиливши основу дороги ми забезпечуємо на десятиліття якісне дорожнє покриття, тому що асфальт не має тих несучих здатностей, що й дорога зроблена методом ресайклінгу. Тепер заробляти на дорогах ніхто не буде, бо я пояснив депутатам як мають будуватись дороги і яка їх реальна вартість. І разом з депутатськими групами ми будем в кожному регіоні контролювати якість і вартість ремонтних робіт. За цю дорогу я несу відповідальність і перед депутатами і перед суспільством, тому довести цю роботу до кінця – мій обов’язок. Наголошую на тому, що будь-яку корупцію в дорожній сфері ми подолаємо», – зазначив Олександр Шевченко.

Цікаво, що О.Шевченко з цього приводу написав на своїй сторінці в Фейсбуці наступне: «Проектно-кошторисна вартість реконструкції ділянки дороги у Львівській області, яку було запропоновано на тендер, складала 388 000 000 грн. Тендер відбувся за 244 000 000 грн. дуже професійно та прозоро. Перемогу здобула фірма "ПБС".

Цікаво, що перевищення проектної ціни над тією, з якою «ПБС» перемогла на тендері, склала все ті ж 60 процентів, що і у випадку з Набережною Стефаника в Франківську… «Совпаденіє»? «Не думаю!»

Тобто «ПБС» вже зекономила 148+24=172 мільйони бюджетних коштів. При найвищій якості на десятиліття… Надалі важливо здобуті досягнення не втратити при проведенні тендеру на участку цієї дороги в Івано-Франківській області…»

В Івано-Франківській області реконструкція має відбутись на 78-ми кілометрах дороги. Щоправда яку кількість коштів буде виділено на ці кілометри ще не вирішено, тому що тендер тільки оголошено, і приблизно через місяць буде результат. Але приблизно сума може коливатись в межах 400-450 мільйонів гривень.

Також Олександр Шевченко згадав і про «дорогу смерті» в Івано-Франківську, «яку побудували за 1,5 місяці, і яка принесла містянам лише позитив». Цього року вона буде закінчена до кінця, будуть завершені велодоріжки, що не передбачалось навіть проектом, і будуть враховані всі можливі варіанти пересування людей, як на автомобілях,як на велосипедах так і для пішоходів.

Начальник служби автомобільних доріг у Львівській області Юрій Лазаренко також розказав про дорогу Мукачево – Рахів – Івано-Франківськ – Бібрка – Львів. Її протяжність по Львівській області 43,8 кілометри. Ремонт даної ділянки дороги проходить по програмі Єврокарпатського регіону. Постанова була прийнята Верховною Радою, затверджена Кабінетом міністрів і зараз проходить виділення коштів. Львівська область перша провела конкурсну закупівлю на визначення переможців по коштах, з 700 млн. гривень для Львівської області виділено 200 млн. гривень.

«При проведенні робіт, коли ми визначали конструктив, ми вирішили випробувати нові технології і пов’язано це з тим, що всі наші дороги зроблені в кінці 60-х років і втратили свою несучу здатність. Інтенсивність руху, тоннаж вантажних перевезень на дорогу збільшився, наші дороги відповідно не витримують тих вимог, які повинні бути. Тому ми використовуєм технологію холодного ресайклінгу, Робиться дорога саме зараз, тому що нарешті держава виділила кошти, а ми маєм чим робити, з ким робити і знаєм як робити. Переможцем конкурсної закупівлі є Товариство з обмеженою відповідальністю «ПБС» міста Івано-Франківськ. Також вісім кілометрів дороги на львівській стороні є під гарантією, тобто її зремонтували кілька років тому і її покриття наразі у відмінному стані, тому ремонтуватись буде 34 кілометри», – повідомив Юрій Лазаренко.

«Те, що відбулось у Львівській області є добрим прикладом для всієї України в тому числі і для Управління доріг в Івано-Франківській області. У нас затримки чисто технологічні, бо ділянка дороги набагато більший і об’єм роботи відповідно складніший. Я переконаний, що вся дорога від Івано-Франківська до Львова буде збудована до кінця жовтня. На покриття буде гарантія 10 років, а на основу – десятиліття, тому ця дорога буде служити дуже довго» , - запевнив в результативності проведеної роботи Олександр Шевченко.

Ідеальним терміном здачі дороги є три місяці від початку ремонту, все залежить від фінансування. За день можна зробити більше одного кілометра дороги.

А тим часом контролюючі органи перевірили модуль пружності бетонної основи після роботи ресайклера. Висновок – вже за три дні норми перевищені, – можна стелити асфальт…

По бетонній основі буде укладено два шари асфальту та гідроізолюючий шар стирання – сларісіл, що забезпечить термін експлуатації дороги на десятиліття…