Page 1 Page 1 Фігура_2_копія Фігура_3_копія Фігура_4_копія Page 1 Copy 3 PBS-logo-footer Group 28 Created with Sketch. Page 1 Page 1 Fill 1 Fill 1 Page 1 Page 1 Page 1 Combined Shape Fill 1 Fill 1 Page 1 Group Page 1 Fill 1 Rectangle 14 Rectangle 14 Copy Page 1 Page 1 Page 1 icons complete-icon location Page 1 Page 1 Copy 4 1StatusIcon 1StatusIcon 1StatusIcon Combined Shape Created with Sketch.

01 серпня 2018 р.

ПБС пояснює ситуацію, що склалася довкола дороги Чернівці - Заставна

Інтернет-видання «Бліц-Інфо» днями подало фейкову інформацію із компрометуючим заголовком про те, що фірма ПБС взяла гроші за ремонт дороги на Буковині, а роботи не виконала. Одразу радимо журналістам перевіряти інформацію у першоджерел, щоб не опростоволоситись в майбутньому.

Якщо інтернет-видання «Бліц-Інфо» не хоче уточнити факти з представниками компанії, то можна звернутися до замовника послуг, а саме, до Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області. Там вони також можуть допомогти.

Отож, тепер по-суті. Мова йде про дорогу Т-26-02 Чернівці - Заставна /М-19/. Поточний середній ремонт на ділянці км 4+ 000 - км 22 + 300 зроблений ще у 2016 році. Дорога після ремонту здана на баланс замовнику.

У 2017 році у слідства закрались підозри, що на окремій невеликій ділянці не було пролито в’яжучої речовини між нижнім і верхнім шарами асфальтобетону. ПБС стверджує, що такий пролив був, про що свідчить надійне зчеплення між шарами асфальтобетонних сумішей. Крім того, в процесі влаштування гарячого асфальтобетону пролита бітумна емульсія монолітизує конструктив. Шари стають одним цілим і окремого шару проливки не зберігається. Тому довести, що проводились або не проводились роботи по розливу в’яжучих матеріалів між асфальтобетонними шарами таким способом, як це зробило слідство, неможливо

Слідчі дії наразі тривають. На дорозі взято численну кількість зразків для перевірки конструктиву.

«Слідчі не працювали спеціальним кернозабірником. Відбір зразків проводився варварським методом. Це була просто вирубка асфальтобетону та викорінення його ломом. Про що свідчать фотографії. При такому вийманні конструктив уже пошкоджений. Тому всі висновки експертизи не є достовірними. Під час проведення робіт представника ПБС не запрошували. Експерти відібрали близько тридцяти зразків по всій протяжності ділянки. Внаслідок чого на дорозі утворились ями. Усе це фірма ПБС змушена була усувати за власний кошт», - кажуть представники ПБС.

Крім того, слідство зазначає, що загальна вартість робіт по розливу в’яжучих матеріалів між асфальтобетонними шарами та їх ущільнення на об’єкті за вересень - грудень 2016 року складає 555 630 грн. В іншій ухвалі подано, що ця вартість уже складає 668 766 гривень. Але за підрахунками ТОВ ПБС, вартість бітумного в’яжучого з усіма супутніми роботами становить 178,728 гривень. Звідки слідство взяло на півмільйона більшу цифру – невідомо.

Нагадаємо, на ТОВ ПБС вже не вперше відкривають кримінальні провадження з метою перевірки якісного виконання робіт. Але ПБС - це та компанія, яка виконує свою роботу добре, працює без відкатів та хабарів. Тому звинуватити працівників у недобросовісності не вдається. А будь-які недоліки, які виявлені після ремонту усуваються в рамках гарантійного обслуговування.