Page 1 Page 1 Фігура_2_копія Фігура_3_копія Фігура_4_копія Page 1 Copy 3 PBS-logo-footer Group 28 Created with Sketch. Page 1 Page 1 Fill 1 Fill 1 Page 1 Page 1 Page 1 Combined Shape Fill 1 Fill 1 Page 1 Group Page 1 Fill 1 Rectangle 14 Rectangle 14 Copy Page 1 Page 1 Page 1 icons complete-icon location Page 1 Page 1 Copy 4 1StatusIcon 1StatusIcon 1StatusIcon Combined Shape Created with Sketch.

20 серпня 2018 р.

Делятинський шляхопровід піднято

Фахівці компанії ПБС приступили до найскладнішого етапу зміцнення моста у селищі Делятин. 20 серпня проводились роботи з підняття одного з прогонів на відповідну висоту.

«Кожна балка піднімалась домкратами окремо. Висота коливалась від двох до п’яти сантиметрів. Попередньо наші геодезисти проводили заміри щодо найоптимальнішої висоти частин конструкції. Одразу після цього ми приварили спеціальні опорні столики, на які впираються балки. Лише після того, як ми переконались, що усі роботи зроблені правильно і небезпеки немає, домкрати забрали», - розповідає майстер ТОВ ПБС Юрій Побігушка.

Під час проведення робіт рух на мості перекривався. Але у заторі довелось стояти недовго, адже спеціалісти усе зробили швидко. Задля безпеки, рух досі здійснюється по одній смузі, але після того, як будуть проведені додаткові ремонтні роботи,  його відкриють повністю.

Шляхопровід у селищі Делятин – найскладніша мостова споруда в області. Він має спеціальну напівкруглу форму, проходить не лише над річкою, а й над залізничною колією. Таких більше немає на Прикарпатті. Його збудували у повоєнні часи. Тоді розраховувалось, що споруда витримуватиме 18-тонні навантаження, але зараз цим мостом їдуть в кілька разів важчі машини, через що він руйнується.

«18 тонн – приблизно це завантажений матеріалами КАМАЗ. Тоді за «совітів» найбільшою машиною вважався КРАЗ, який брав вантаж масою 12 тонн. Зараз по цьому шляхопроводі їдуть вантажівки, загальною масою понад 50-60 тон. Зрозуміло, що міст почав руйнуватися й слід негайно проводити роботи з його ремонту і укріпленню», - говорить заступник директора відділу експлуатації та утримання доріг ТОВ ПБС Михайло Литвинюк.

Металева конструкція, яка зараз підтримує міст, розроблена спільно з фахівцями Львівської політехніки. У Службі автомобільних доріг кажуть, що наступного року буде розроблений проект капітального ремонту мостових прогонів та збільшення габариту проїзної частини.

«Чотири прогони, які тріснули, потрібно буде повністю замінити. Цьогоріч ми не готові були до таких витрат, тому це зробимо наступного року. Сам міст ще у доброму стані, тут міцні опори. Тому у будівництві нової споруди немає потреби», - підсумував начальник Служби автомобільних доріг в Івано-Франківській області Василь Буджак.