Page 1 Page 1 Фігура_2_копія Фігура_3_копія Фігура_4_копія Page 1 Copy 3 PBS-logo-footer Group 28 Created with Sketch. Page 1 Page 1 Fill 1 Fill 1 Page 1 Page 1 Page 1 Combined Shape Fill 1 Fill 1 Page 1 Group Page 1 Fill 1 Rectangle 14 Rectangle 14 Copy Page 1 Page 1 Page 1 icons complete-icon location Page 1 Page 1 Copy 4 1StatusIcon 1StatusIcon 1StatusIcon Combined Shape Created with Sketch.

11 вересня 2018 р.

Геннадій Москаль передчасно хвилюється

11 вересня голова Закарпатської обласної державної адміністрації Геннадій Москаль пригрозив «ПБС» скасуванням тендерів на ремонт доріг у чотирьох районах Закарпаття. 

Мова йде про дороги місцевого значення: 

С-07-03-08 Матійово – Шаланки
С-07-03-12 Широке – Букове
С-07-03-04 Королево – Горбки
С-07-05-03 Брід – Чорний Потік – Загаття
С-07-10-11 Керецьки – Березники
С-07-13-06 Данилово – Олександрівка («ПБС» не є переможцем тендеру)

Тендер на ці дороги відбувся лише нещодавно. Із замовником ще навіть не підписані всі договори по ремонту доріг. Зокрема, мова йде про Королево – Горбки (0+000-6+000) та Брід-Чорний Потік – Загаття (0+000 – 15+200) – договір із замовником ще не заключений. Щодо інших доріг, лише 4 вересня 2018 року підписана угода про ремонт Матієво – Шаланки (км 0+000 – 12+900) та Широке – Букове (км 0+000 – 5+800). Договір про початок робіт на дорозі Керецьки – Березники замовник підписав з нами 20 серпня.

Підписавши відповідні угоди «ПБС» готується до виконання робіт. Та передчасно приступати до ремонту, не маючи на це всіх дозвільних документів, а зокрема ордеру про початок робіт ми не можемо, це є незаконно. Як тільки ми отримаємо всі документи, одразу ж почнемо ремонтувати вказані дороги. Але слід зазначити, що виділених замовником коштів вистачить лише, щоб відремонтувати по кількасот метрів покриття на кожному об’єкті.

Подібна ситуація з Геннадієм Москалем уже не вперше. Нагадаємо, у липні губернатор Закарпатської ОДА звинуватив «ПБС» у тому, що фірма зволікає із ремонтом доріг Ясіня – Чорна Тиса, Берегово – Бадалово – Вари – Боржава та інших. Тоді, через підозри у ненадійності майбутнього конструктиву, ми запропонували замовнику змінити технологію ремонту. Після того, як наша пропозиція була підтримана, технічна документація офіційно оформлена, ми отримали ордер про початок робіт і відремонтували всі ті ділянки, які були профінансовані.