Page 1 Page 1 Фігура_2_копія Фігура_3_копія Фігура_4_копія Page 1 Copy 3 PBS-logo-footer Group 28 Created with Sketch. Page 1 Page 1 Fill 1 Fill 1 Page 1 Page 1 Page 1 Combined Shape Fill 1 Fill 1 Page 1 Group Page 1 Fill 1 Rectangle 14 Rectangle 14 Copy Page 1 Page 1 Page 1 icons complete-icon location Page 1 Page 1 Copy 4 1StatusIcon 1StatusIcon 1StatusIcon Combined Shape Created with Sketch.

04 жовтня 2018 р.

Олександр Шевченко: кільця та напівкільця допоможуть у боротьбі з перевищенням швидкості

Гарні дороги – велика швидкість. Із відновленням автошляхів ця проблема стає все більш актуальною. У той час, як на місцевих дорогах можна поставити засоби для примусового зниження швидкості у вигляді лежачих поліцейських,  на магістралях та дорогах державного значення цей вид швидкознижувачів заборонений. У населених пунктах можна встановлювати світлофори, але вони створюють багато незручностей для водіїв, у тому числі затори.

«Я давно думав, як вирішити проблему з перевищенням швидкості руху у населених пунктах. За кордоном це питання вирішують ефективніше: будують кільця або напівкільця. Це така інновація, яка суттєво зменшує швидкість, але не впливає на інтенсивність руху», - говорить засновник «Буковелю», народний депутат України Олександр Шевченко.

До представників фірми ПБС часто звертаються люди з проханням посприяти у зменшенні швидкості водіїв. Згідно з державними нормативами на дорогах державного значення Н-10 та Н-09 основними технічними засобами для  боротьби з «гонщиками» є спеціальні дорожні знаки. Світлофори використовуються рідше. У ПБС кажуть, що швидкознижувач у вигляді кільця мав би значно кращий ефект.

«Я буду робити все, щоб на тих дорогах, які збудовані фірмою ПБС, був введений такий новий тренд – будівництво кілець і напівкілець як швидкознижувачів. Також лобіюватиму це нововведення по всій Україні. Хочу, щоб це було враховано  в технічних умовах  будь-якого тендеру на будівництво чи реконструкцію доріг», - зазначив Олександр Шевченко.