Дорогу на вулиці Набережній відкрили для проїзду автомобілів. Вона ще не завершена остаточно, проте, її експлуатація вже сьогодні, не вплине на якість у майбутньому, переконують представники фірми ПБС, яка і виконувала ремонт дорожнього покриття.
Дорога ще не здана в експлуатацію, оскільки остаточний верхній гідроізолюючий шар стирання дорожнього покриття буде влаштовано лише навесні, за відповідного температурного режиму (вище +15 градусів). А до того часу, фірма ПБС буде повністю утримувати і обслуговувати дорогу у зимовий період, абсолютно безкоштовно для міста та області.
«Ми будемо виконувати весь комплекс робіт, передбачений регламентом зимового утримання доріг, а це і чищення снігу, і боротьба з ожеледицею, і чищення знаків. Для цього фірма ПБС має повний комплект техніки, в тому числі автомобілі для розсипання протиожеледних матеріалів, чищення та підмітання снігу, шнекороторний відкидач, навантажувачі та самоскиди для прибирання снігу у випадку екстремально сильних снігопадів», – розповідають в ПБС.
Як наголошують представники фірми, протиожеледне посипання дороги планується проводитись виключно чистими, незабрудненими матеріалами. Наприклад, гранітним відсівом з мінімальними добавками активних реагентів, що дозволить зберегти існуюче покриття перед завершальною обробкою дороги навесні.
«Необхідні матеріали уже є на складі в потрібній кількості. Не зважаючи на значну вартість утримання доріг, фірма ПБС розуміє, що від правильного утримання дорожнього полотна залежить його якість та термін експлуатації, а головне, безпека дорожнього руху. Наша фірма має досвід з утримання доріг в гірській місцевості і переконані, що ділянка дороги на Набережній, від вулиці Берегової і до кільця на Мазепи, стане взірцем якісного утримання доріг в місті Івано-Франківськ», – наголошують в ПБС.
Варто наголосити, що з першим снігом на Набережній впорались на відмінно, вважають дорожники.
Дорогу на вулиці Набережній під час ремонту не тільки не звузили, але й розширили.
Про це розповів заступник директора департаменту будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури облдержадміністрації Роман Пацак у відповідь на закиди секретаря міської ради Миколи Вітенка.
Нагадаємо, Вітенку вже другий тиждень не дає спокою питання ремонту Набережної. На думку молодого секретаря, дорогу звузили, а саму проектну документацію приховують.
Натомість Роман Пацак наголосив, що згідно проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт вулиці Набережна ім. Василя Стефаника в м. Івано-Франківську», замовником якої є управління капітального будівництва виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради, ширина дороги у найвужчих місцях повинна бути не менше восьми метрів.
«На даний момент найвужчі частини дорожнього полотна мають не менше дев`яти метрів. З чого випливає той факт, що дорогу на вулиці Набережній під час ремонту не тільки не звузили, але й розширили», - зазначив Роман Пацак і нагадав, що 9 грудня відбулося засідання робочої групи виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради, під час якого було документально спростовано чутки про звуження проїзної частини вулиці Набережної.
Також посадовець повідомив, що відповідна проектно-кошторисна документація містить у собі й інші, не враховані раніше обставини, тому планується в зимовий період внести до неї корективи.
Як приклад заступник директора департаменту наводить відсутність запроектованих зупинок громадського транспорту: «Якщо залишити проект без змін, то на ділянці від вулиці Мазепи до Левицького у нас будуть відсутні облаштовані зупинки для маршрутних транспортних засобів. Відповідно знову можемо отримати додаткові складнощі для руху автомобілів по об`їзній дорозі. Але хочу вкотре наголосити, що усі зміни відбуватимуться виключно для розширення дорожнього полотна та створення комфортних умов як для автомобілістів, так і пішоходів», - запевнив Роман Пацак.
Нагадаємо, що капітальний ремонт вулиці Набережна ім. Василя Стефаника було розпочато в останні дні вересня цього року.
Він передбачає в собі два етапи ремонтних робіт – відновлення основних шарів дорожнього полотна у 2014 році та укладання захисного шару сларісілу з одночасним облаштуванням тротуарів навесні 2015 року.